25 Ocak 2012 Çarşamba

bok

Hiroşimaaaa fukuşimaaaa origami origami dört dört dört! Bugün dünya bülbül günü ye bülbülüm ye o yeeee. Annem sana terlik havuç alacak. Nah alacak. Alsa naomiciyime alırdı. Naomiciyim mektup göndermiş. Ben oldum artık beni istet diyo. İstek şarkı yazıp yolladım kayısıylan. Bired pitten biz ayrılamayızı istedim bi de burak kuttan biz de ayrılamayız nolcek ki istedim. Aradı tabii aramaz mı. Sabahın köründe ithal kavundan çaldırdı zör zör zör zör dört kere. Aloo dedim kiminlen görüşüyorsunuz dedim. Bir sen mi var lan senden içerde dedi. Varsa bana var sana noluyo dedim ergenedon mu yapıcan dedim don pedro donu kılıklı şam bülbülü dedim. Ulan ben kendimi artık iyice padişah gibi hissediyom apış aralarım devamlı ılık ılık dedi. Olum belki altına işemişindir iyi bak dedim. Baktım yok işememişim dedi. O zaman sen hekkatten padişah olmuşun dedim hayırlı olsun memlekete millete metin enişteme dedim allah hamsiye zeval vermesin dedim ya haşmetlüm dedim dile benden ne dilersen ulu kurbağam dedim. Abi biz biliyosun dedi bu saçma sapan bayramları kentsel dönüşüm procesi yapıyoz dedi ama hepsine uygun kılıf bulamıyoz dedi 19 mayıs soğuk olur diye kıçımızdan uydurduk oldu ama kalanına bi bahane bulamadık dedi bitek dedi sen dedi bunun altından kalkarsın dedi. Altından da kalkarım üstünden de çıkarım yandan yandan sinsice yaklaşıp kulağından yalarım dedim. Dur ben sana bir iki kılıf uydurayım dedim padişahım dedim sen uygun bulduğun bayramı sok dedim istediğin yere dedim şöbeleğim dedim dut pestiline şu notları yazıp yolladım;

23 nisan yeşil başlı gövel ördek olimpiyatlarına denk geldiyinden dünyanın beş bi yanından ördek akını olacak. Bunlar bayram kutlaması yapan halkımın üzerine patır patır sıçacak. Bu faciayı önlemek için 23 nisan kutlamaları iptal edilecek bayramın adı da 23 nisan ulusal ördek boku toplayıp fahiş fiyattan satarak köşeyi dönme festivali olacak.

30 ağustos hem çok sıcak olacak hem de meteorolociye göre aşırı derecede yağmur yağacak. Bu durumda ne olacak? Yağmur damlaları sıcak asfalta çarpıp buharlaşacak. Buhar yukarı çıkacak gövel ördeklere çarpıp denge merkezlerini bozacak. Gövel ördekler yönlerini şaşırıp terkos barajına sıçacak. Baraj taşarak istanbulu sular pardon boklar altında bırakacak. Tabii ki böyle bi felakete göz yummamak için 30 ağustosta kutlamayı bırak halkım evden dışarı çıkmıycak gürültülü osurmıycak. Bayramın adı da 30 ağustos aşk ve ihtiras bienali olacak.

29 ekimde hava çok güzel olacak. Bunu gören gövel ördekler çoluğu çocuğu toplayıp pikniğe göç edecek. Göç yolu tem otoyolu kartal çıkışı üzerinde olduğundan burada müthiş bir kuşboku dağı oluşacak. Bu dağ bütün ulaşımı engelleyecek kimse bi yerden bi yere gidemeyince mecburen dağa çıkıp piknik yapacak. Yani halkım istese de kutlamalara katılamıycak tüh. Dolayısıyla 29 ekimin adı da bokdağı şenlikleri olacak. Bu bahaneyle istenen herşeye bok atılabilip bir taşla iki gövel vurulacak.

Hiç yorum yok: