10 Mayıs 2009 Pazar

armadillo

Lan günlük zibidisi! Ev taşımak ne zormuş lan! Şuppililumaaa... Bakkal paspasın kiraya üç kornetto zam yapınca don pedronun tezgahının altına yerleştim. Recayyip gemisini gönderdi sağolsun, selpaksu cemiller unlumamuller burak kut felan herkes bi ucundan tuttu üç günde taşıdık. Mustafayla yan mahalleden arkadaşlar da kornetto dipleriylen donlarımı taşırkene koruma yaptılar saolsunlar. Don pedro çok iyi bir insan, hatta o bir hayvan. Bir armadillo, bir karıncayiyen, ne bileyim bir anakonda kadar kanım ısındı ona. Bugüne kadar boşuna işemişim tezgaha. Bana armut artıkları veriyo, kombi de var oooh mis. Daha ne ister bir orangutan? Nereden baksan bir tutam susam parası klara. Boru değil bu devirde. Kosskoca ingirtere başmübaşiriyim başımı sokacak bir ev zor buldum vallahi. Uydu da bağlattım. Horoz kocasına rica etmiş bana direk hat çektiler nasadan. Ancelinayla veletleri geçici olarak montekırto kontuna yolladım klara, eee at binenin aypod konuşlananın klara. At dedim de recayyip geldi aklıma nedense? Evet!

Hiç yorum yok: