5 Kasım 2008 Çarşamba

coni

Amasya elmasııııı. Amasya elmasııı. Adem elmasııı. Güney afrika elmasııı. Ulan tam don pedronun tezgahta amasya elmalarının tozunu alıyodum baktım fetişle sapıksu kolkola girmiş hülülüü hülülüüü diye bi sağa bisola bi ortaya bi de güneydoğu asyaya doğru koşuyo. Fetiş altına kırmızı tayt giymiş, öbürünün pantolon yoktu zaten donu da çıkarmış ooooh püfür püfür dolaşıyolar. Lan dedim burayı sanfıransisko mu sandınız francala falan mı sandınız dedim. Halkım sizin gibi ibibiklere henüz hazır diyil dedim. Siz çağın ilerisine geçmişiniz aşmışınız taşmışınız coşmuşunuz hastirolunuz lan dedim. Çoluk çocuk var dedim sizin sucukları hatdog yapar gönül yazara veririm dedim obamaya veririm dedim oralarınızı buralarınızı burar dedim. Bunlar hiç tınmadı. Sen bizim kim olduğumuzu biliyon mu lan hoşaf dediler. Ulan dedim el mi yaman ayak mı yalan aldım don pedronun 13-15 odunu bu ikisini afyonkarahisara kadar kovaladım. Rampada yorulunca biraz abi nasihatı yaptım odunla. Fetiş ağlamaya başladı gene sümüklü takke. Ben seni dedi buşa söyliycem dolduruşa getircem dedi üstüne yues armi coni volkır her boku salıcam dedi. Hasriee lan buşlan ben beşik dürtmesiyiz götkardeşiz bikerem dedim pörtlek ördek dedim. Biraz daha nasihat edip mersine geçtim. Cenifır eller gider mersine bir öpücük versene. Evet!

Hiç yorum yok: